Ports De Bras

Hoho, nu skriver jag igen. Jätteskoj, eller hur? Jag håller på att frysa ihjäl också, undrar om hyresvärden har stängt av värmen eller vad är det frågan om? Mina händer är som fiskpinnar, ungefär. Men det är ju skoj det också, det blir raggsockor och te ikväll! Eller nått..
Dagen har jag spenderat i skolan, vilket inte var så kul. Mediekunskap och svenska. Haha, svenskatanten är för rolig ibland. Hon går runt där och pratar med sig själv, eller blir sur på mig för att jag inte säger med en gång att Alice hade gått hem, haha. Hon är lite som sergay ibland, men det är ju bara skoj. (vår engelskalärare, om ni undrar)
Efter svenskan gick jag och Annie ner till stan, vi gick in på Åhléns och hon köpte cdskiva med Daaaaaanny. Sergay. Iallafall, sen gick vi in på ica och jag spenderade mina pengar på en yoggi yalla och kexchoklaaa! Woho, så jag fick lite sockerkick men somnade på bussen till Åseda och vaknade precis vid stationen. Vilken tur! Annars hade jag åkt tillbaka till Växjö igen, det hade ju varit lite jobbigt sådär.
Spelningen gick faktiskt bra idag! Helt otrolig nog, fast jag förstår mig fortfarande inte på Frida, hur hon kan spela så fantastisk bra. Det är.. otroligt! Jag vill med kunna. Jag ska kunna! Men iallafall.. självklart nu när jag har kommit hem så har jag glömt hur takten går, men jag ska försöka komma på det igen så att jag kan lära mig iallafall första sidan av låten. Det hade varit niiiice.
Snart ska jag ut med Alice tror jag, hon ville röka vid pilbäck. Så det blir väl till att sitta där och frysa arslet av sig och snacka skit - som vanligt. Jag är jättesugen på godis! Hm.. Man kanske skulle gå till Shell när man ändå är ute och vandrar? Nejfan, jag orkar inte gå enda till dalbo. Haha, vad jag tjabbar, nu ska jag vara tyst.
Kvällen blir lugn iallafall. Det blir Alice, sen telefon antagligen, sen sova liten stund. Jag vill att det ska vara helg nu, så att jag får träffa min lilla mamma och sova hur länge jag vill! Men snart så, imorgon är det torsdag så då är det bara en dag kvar. See you later, fuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0