Lives in my head.

Jaha, då var man halvsjuk igen. Jag har fruktansvärt ont i halsen, och kan knappt svälja. Men det blir ändå skola nästa vecka, jag har inte tid att vara sjuk, inte nu. Det får vi ta på sportlovet i stället, då har jag all tid i världen, right? Så därför sitter jag nu med mina leopard tights, tröja, tjocka strumpor, lyssnar på I can't sleep med Amanda Jensen och dricker jordgubbs te ur min ior-mugg som jag har fått av mamma för sådär miljoner år sedan. Mysigt! Det är också sol ute, vilket gör min dag lite lite bättre, sol är det bästa jag vet. Det känns som att hela kroppen pumpas på med d-vitamin då, och hela dagen blir genast bättre. Eller vad säger ni?
Igår satt jag mest hemma under dagen, kollade självklart på one tree hill och gjorde inte mycket mer än det. Umgicks med mamma och mormor, känns som evigheter sen jag träffade de. Sen på kvällen, runt halv åtta så cyklade jag hem till Annie för att hjälpa henne lite med att fixa photoshop, sedan gick vi in till Jacob. Vi kollade lite på melodifestivalen och mobbade Caroline af Uggla eller vad hon heter, och sedan skulle vi kolla på nån film som inte funkade, så det blev the grudge 3 istället. Den var ju sådär, jag har sett bättre filmer om man säger så.
Jag kom hem runt halv ett, och då blev det datorn nån timme och sen lägga sig och titta på scrubs, för att sedan somna. Och när jag vaknade i morse så hade jag fruktansvärt ont i halsen, och tja. Jag får väl hoppas på att det går över snart, jag orkar verkligen inte bli sjuk. Jag blir så gnällig då.
Jag tror att jag ska kolla på Fishy som jag laddade hem igår, en svensk film av Maria Bloom tror jag hon heter, hon regisserade även masjävlar, så jag tror att den är ganska rolig. Dagen spenderas troligtvis i sängen för det mesta, och självklart med mina söta strumpor :* nu ska jag äta ett knäckebröd så att det river lite skönt i halsen, ni vet. See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0