Leva död.

Fredag imorgon, och ja. Vi får väl se hur det går, jag överlever antagligen helgen, får jag hoppas. Jag kanske bli mördad eller nånting.. Tja, man vet aldrig.
Skola idag. Matte med yogatanten, och hon är seriöst helt blåst. Hon fattar ingenting när vi förklarar för henne att vi har rätt, jag blev så irriterad. Det är inte bra att reta upp sig över småsaker, men jag har kommit på att jag har väääldigt lätt för att göra det. Iallafall efter matten så var det engelska, och jag satt mest och lyssnade på Nicolina och Helen som satt och sjöng, annars var jag ganska frånvarande på lektionen. Jag har också kommit på att jag tänker för mycket, och det är absolut inte bra. Sista lektionen innehåll svenskaprov, och jag tror att det gick ganska bra. Men ja, man ska ju aldrig ta ut saker i förväg har jag märkt.
Efter svenskan cyklade jag och Alice och köpte mjölk, och jag hatar uppförsbacken vid Teknikum, så att alla vet! Så köpte Alice mjölk, sen cyklade vi på alla möjliga vägar hem till henne. Väl där fixade vi kladdkaka och varm oboy, mycket gott! Så spenderade vi typ resten av tiden framför tvn, både blev typ äckligt trötta. Kollade på disney channel, barnkanalen, nickelodeon, mtv och ztv, så det blev lite blandat. Och så blabla, kollade på youtube, sminkade oss, blabla. Sen typ alldeles nyss kom jag hem, och nu sitter jag här.
Pappa kom precis hem, men stack lika fort igen. Han skulle till Dalbo och hämta nånting som han har beställt. Så efter det blir det väl middag, och sen iväg till gymmet. Äntligen träna igen, det var inte igår om man säger så. Så jag ska dit och bli av med allt mitt fett och bli glad igen, har mått skit de senaste dagarna.
Nu har jag inte mer att skriva, mer än att jag hoppas att allting löser sig, inte bara i min värld, utan i vissa andras! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0