Jag behöver sommar!

Åh, jag önskar så att det vore sommar just nu. Jag vill bara ligga på en vit, varm sandstrand på typ Öland, bo i en liten stuga och gå runt i flipflops! Jag är glad att det är sol idag iallafall, det får mig lite lite närmare sommaren, och det är underbart! Jag vill vara fint brun, vara sådär varm i huden och bara gå runt och njuta av att det är så varmt och skönt hela tiden. Sen gå in på ica, där det alltid är sådär svalt och skönt, för att köpa en cola, sen gå ut och sätta sig i solen igen. I sommar ska jag aldrig sitta vid datorn, jag ska vara ute hela tiden och få i mig en massa d-vitaminer hela dagarna!
Nej, nu ska jag inte sitta här och drömma mig bort, jag som egentligen skulle gå och koka ägg och bre mig ett par mackor, blanda oboy och sätta mig och titta på ett par avsnitt av One Tree Hill tänkte jag, men hur långt har jag kommit med det? Nej, istället har jag suttit här och drömt om sommaren och gjort en ny design till bloggen. Självklart blev det mer färg, och mer.. flickigt? Jag vill ha sommar, och jag vill ha det nu! Det är den enda vettiga förklaringen till att min blogg ser ut som den gör :) Nej, nu blir det frukost. Hejs!


Jag bryter lite mot upphovsrättslagen också, fy mig!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag tycker att vi bor på Öland i sommar, så tycker jag, va. Är du på, eller?

2009-02-17 @ 19:27:08
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0