Gotta leave my troubles behind.

Så, nu är jag på jättemycket bättre humör, och det är ju tur det för annars så skulle Daniel säkert inte vilja prata med mig just nu. Haha, det är tur att man har någon att prata med sådär ibland, annars skulle jag nog koka över och mina blogginlägg skulle bli ännu längre än vad de redan är. Och det skulle ju inte vara så kul för er, eller hur?
Idag har jag inte gjort nånting kul alls. Jag har faktiskt pluggat lite, men det var tyvärr ytterst lite och jag blev inte ett dugg klokare utav det. Jag har också umgåtts lite med min ledsna mamma, spelat yaty och sådär, jag har duschat och så har jag suttit framför tvn och ätit goda scones! Just nu sitter jag här som sagt, lyssnar på Miss Li och pratar med Daniel, trevligt trevligt. Om två veckor så har vi apu, och jag ska vara på ica som vanligt. I tvåan ska jag ha något vettigare och roligare, tillsammans med Annie! Och på tisdags så ska radioprogrammet vara klart, och på fredag så måste jag redovisa arbetsmiljön tillsammans med Annie, jag vill gärna göra det utan att hela klassen kollar på mig. Jag får diskutera den saken tillsammans med PH. Well well.. Det blir väl ett avsnitt One Tree Hill ikväll innan jag går och lägger mig, hade tänkt att somna i vettig tid för en gångs skull. Men nu så ska jag packa lite, så jag slipper stressa imorgon på morgonen. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0