Falling in love.

Tänk att Barbie fyller 50 år, lika gammal som Madonna. Jadu, hon börjar bli sig till åren men ser i stort sett likadan ut ännu. It's magic, ungefär! Usch, jag tycker inte om Madonna på tal om annat. Hon är överskattad.
Jag har varit i skolan idag, det var inte så himla roligt som man kunde tänka sig. Fast Svante är bra rolig ibland, han sa badkar tre gånger istället för akvarium, haha oj oj oj. Ibland får han till det, gubben. Sen engelska och svenska. På svenskan satt jag mest och ritade, och lyssnade på när lilla trollet satt och läste upp värsta sexnovellen eller vad det var förnånting? :O Äh, jag fattade ingenting men det lät typ "han kom i mig fem gånger, fastän att jag inte var vacker. jag smekte hans skuldror, och han tittade på mig och log". Jadu, vad hon får för sig ibland.
Jag cyklade med Alice en sväng till Shell innan vi cyklade hem, och precis när Alice har svängt in på min väg och jag ska svänga in på parkeringen så cyklar jag omkull! Det är ju snö och halt och så, och jag kände redan innan jag cyklade upp för trottoarkanten att det här kommer inte att gå bra. Så bara, plask! Rakt ner i blasket på gatan, så mina strumpbyxor är fortfarande blöta, och ett par av de är håliga. Men jag har fler, så det är lugnt!
Jag har också "köpt" klart andra säsongen av One Tree Hill, så jag har kollat på två avsnitt nu. Mucho intressant, fast ja det har ju förändrats en del sen sist jag kollade. Jag har också "köpt" soundtracket till alla säsonger, så nu har jag massa bra musik som ska in på mp3n! Förövrigt så skulle jag laga mat innan i den konstiga maskinen, jag skulle göra klyftpotatis. Så jag läste i den lilla kokboken som man fick med, och satte maskinen på 250 grader, i 15 minuter. Efter 15 minuter så var de helt råa! Så jag körde fem minuter till, tre minuter till osv. Tillslut så insåg jag att jag hade inte satt på 250 celsius, utan det där andra (engelsk/amerikanska grader), så det var bara runt 95 grader i den där. Inte undra på att de aldrig blev klara, haha!
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, rita lite kanske det var längesen. Jag har ett motiv i huvudet som jag känner att jag bara måste rita, men det kommer inte bli bra. Men vad gör det om 100 år? & imorgon blir det alstermo efter skolan också, trevligt att träffa mamsen igen. Nu blir det kanske lite te innan pappa kommer hem, det blir också till att träna ikväll. Gött med lite träningsvärk! See you.


Kommentarer
Postat av: Felicia

jag blev ledsen när ken och babie gjorde slut :(

2009-02-05 @ 18:36:33
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Annie

Typiskt dig att cykla omkull, det har ju aldrig hänt förut ;) Ja, vad fan var det där för novell egentligen? Jag trodde aldrig att man skulle få höra sådana ord från den läraren alltså. It was a magic moment. Så att säga. Går du till kungsmad imorgon? - I så fall får du vänta där på mig, eller tvärtom :)

2009-02-05 @ 18:50:03
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0