Bitch, we got a problem!

Oj, nu var det längesen jag skrev. Jag kommer inte ens ihåg när det var sist, i typ tisdags eller nånting kanske? Hur som helst så är det fredag idag, och jag vill inte att helgen ska gå fort nu! Jag orkar inte gå till skolan igen, och nästa vecka så har vi APU, jag längtar inte direkt efter det heller. Då ska jag springa runt på ica i en vecka och försöka vara trevlig mot alla människor - det är inte rikigt min grej.

Mamma kom hem från tandläkaren nyss, hahah, hon är så söt. Hon kan inte prata riktigt, och läspar därför, pratar riktigt småländska och låter som en liten tant på 65 - 70 som har bott i den småländska skogen hela sitt liv. Och så sitter jag här och försöker att inte skratta, elakt men sant. Hon är så söt.
De senaste dagarna har jag spenderat med Annie. Vi har lekt med Barbie, spelat in film och fotat. Mer orkar jag inte dra, för det där är bra sammanfattat.
Äh, nu känner jag inte för att skriva mer. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0