Behöver inte fixas.

Som sagt, den där låten går på repeat. Jag tycker att den är så oerhört bra, och ett så fantastiskt budskap i låten! I can't get enough of it!
Idag mår jag faktiskt lite bättre, jag känner mig dock väldigt tjock i halsen. Men jag känner lukt och smak, vilket är väldigt positivt! Så jag hoppas att jag känner av laxen som jag senare ska laga, lax är fan hur gott som helst fast att det är fisk. Det är inte klokt! Det är typ lax och fiskpinnar som funkar, resten smakar bara konstigt. Torsk är gott också. Nä, nu ska vi inte prata om fisksorter här.
Jag har inte gjort alltför mycket idag, kollat på björnbröder 2, kollat på nile city och lite på one tree hill (fast det blev bara ett avsnitt, konstigt nog). Sen så såg jag såklart peyton och började fundera på hur jag skulle se ut i lockigt hår, så jag var självklart tvungen att testa. Jag vet inte om jag tycker att det ser bra ut, eller fult ut. Help me!

Förövrigt så är inte mucoangin en bra medicin alls! Det är sugtabletter, ungefär lika stora som en upplösbar treo eller ipren. De är ju goda, smakar mint och så, men de gör så att hela halsen och tungan domnar bort! Det är jätteläskig känsla, man känner inte när man sväljer eller nånting, och det känns allmänt tjock och slemmigt. Usch, ingen mer mucoangin för mig.
Nu slutar pappa, så han är hemma runt fem, och då blir det mat. Tills dess så ska jag plocka upp lite, bädda och kanske börja diska, om jag orkar. Ni får haaa't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0