A Piece Of Heaven.

Nu sitter jag här hemma framför datorn, när jag vänder mig om och tittar ut genom fönstret så ser jag all snö, månsken och jag ser riktigt hur kallt och otäckt det är där ute. Men så lyssnar jag på slipknot, before i forget, och drömmer mig bort till metaltown. Jag vill också stå där i publikhavet i göteborg den 16e juni och känna solen bränna, känslan som man nästan blir lite berusad av och bara höra ljuv musik komma ifrån de överdrivet stora högatalarna. Jag vill, vill, vill. Och jag SKA! Kosta vad det kosta vill.

Det blev nästan Jacob hela helgen, förutom imorgon. Igår var jag och Jacob och åt pizza på excell, sedan satt vi där och pratade om livet och allt annat i någon timme. Efter det så gick vi bort till bion och hämtade biljetterna, in på konsum och köpte godis och sen satte oss och väntade på att klockan skulle bli 22.20.
När vi väl kom in på bion, så satt jag bredvid nån konstig typ som kollade på mig hela tiden. Det var lite som att han ville bli rädd på samma ställen som mig, skratta på samma ställen som jag skrattade på, osv, ja, ni fattar. Han var lite irriterande, men annars så var bion helt okej. De se satt bredvid Jacob var också lite konstiga. En utav killarna satte sig på golvet och sov ungefär hela filmen, haha helt stört. Men filmen var ganska bra, och helt klart mycket läskigare än vad den skulle varit på tv i t.ex jacobs källare! Det blir mycket mer känsla på bio, så det blir helt klart mer skräckfilmer på bio i framtiden skulle jag tro.

Idag vaknade jag runt halv tolv, gick upp och diskuterade nånting med pappa under en hel evighet och jag kommer inte ens ihåg vad det var. Säkert nånting om datorer. Efter det så blev det frukost, senare så lånade han min kamera för att han och Camilla skulle ut och gå en runda. Jag hoppas att han tog med den hem igen, annars får han det inte roligt imorgon. Runt tre tiden gick jag till Jacob, han lagade mat och vi kollade lite på tv, sen sjöng vi självklart, i typ två timmar. Vi skulle också gå till netto för att handla, men kom försent, så vi hann inte innan de stängde. Så vi var tvugna att gå hela vägen till hovshaga, och sen hem igen för att börja laga mat. Det blev tacos, och jag skar av mig typ halva fingret, men det var ju lite skoj det med. Det slutade aldrig blöda, så jag fick stå med fingret under kranen i typ 5 minuter. Ja, och sen mat och melodifestival, go H.E.A.T, och go att de kom till globen, woho äntligen lite riktig musik! Jag säger då det, allting låter nästan likadant nu för tiden. Förresten, man såg trummisens snopp :D hahaha, det sa jacob. Ja, det var ju skoj. Sjöng ännu mer, diska och lite så, och så kom jag hem för typ en timme sen.

Nu sitter jag här hemma framför datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0