Sure I'll have another one, it's early!

Satan vad gutt att det var sista dagen i skolan idag! - tja, för den här veckan alltså. Nu ska jag inte tillbaka dit förrän på måndag, helt underbart att vara ledig så länge! Snart är vi lediga igen, eller om cirka två veckor, och då är har vi ledigt i tre dagar :D

Dagen har inte gått så mycket än, men anyways så slutade jag vid ett och jag cyklade hem. Åt lite, sen vid halv två så var det ut igen som gällde. Jag och Alice satte oss på tomtabacken, solade, lyssnade på musik och planerade morgondagen. Det ser ut att först att umgås med Desiree från 10.00 till 12.30, och sedan åka till Alvesta (pizza och annat), sedan tillbaka till Växjö och dra oss mot Arabybadet. Jag får hoppas att det blir fucking awesome!

Jag har självklart bränt mig, som vanligt! Men det gör ingenting, för huvudsaken är att jag blir brun och får njuta utav solen så mycket som möjligt. Pappa kommer snart hem, och då ska vi nog äta lite mat sedan ska väl han ut och springa så då hänger jag med på det. På kvällen självklart, annars svettas jag ihjäl tror jag. Jag ska gå, för er som ville veta, mina knän och kondition klarar inte av att springa, heh.
Jag ska försöka hinna att träffa Tengu en stund ikväll också eftersom att jag inte hann igår. Kanske cykla runt sjön eller något annat trevligt. Nu måste jag nog duscha eller nått, jag svettas ihjäl. Bye.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0