Solbrills, sol & vattenpipa.

Solbrills, sol och vattenpipa är vad min dag har bestått utav hittills. Jag har ju varit i skolan också, såklart. Det var bra jobbigt att ta sig dit idag, så jag och Annie funderade på att sätta oss i Eke och vänta i över en timme, men vi kom på att det skulle bli så fruktansvärt mycket frånvaro då. Så istället stod vi i en varm, trång och illaluktande buss in till stan. Det var väl trevligt heeelt beronede på hur man ser det.
På Medieproduktionen redovisade vi dag-x mässan, och alla andra redovisade i typ 10 minuter medans jag sa allt mitt på cirka 3, haha. Sen fortsatte vi i cirkus 10 minuter med vår (min, annies, julias) monter, och vi får väl se hur det blir med allt det där. Det löser sig säkerligen. Efter den lektionen var det matte, som just idag var sista lektion tack vare att Serge inte var här idag så ingen engelska för vår del! Vi slapp också mentorssamtal.

Jag och Annie drog ner till stan, gick till Excell och satte oss där och vi tryckte i oss varsin pizza. Det är sjukt hur gott pizza kan vara ibland, medans det är hur äckligt som helst andra dagar. Idag var det gott, och vi drog oss senare till Gina tricot och tittade på lite kläder. Det finns mycket fint, och billigt, men jag vet inte vad jag vill ha. Jag vill ju såklart köpa det billiga, men frågan är då om jag använder det. Äh, jag får charma till mig och be min far om lite pengar.

Jag kom hem, städade och sedan fick jag ett samtal av Alice. Hon ringde och frågade om jag ville följa med henne och Jonas till tomtabacken. Sagt och gjort, jag gick dit, pratade lite med Emil också eftersom att Alice och Jonas var så himla sega. Men sedan kom de, och då var de i full gång med vattenpipa, musik och solbrills. Senare blev det också gitarr, och jag ska tvinga Alice att lägga ut det jag spelade in när hon sjöng, på youtube. För det var jättebra! Själv tyckte hon att hon lät som en manlig, förkyld stockholmare, men jag vet inte vad hon får allt ifrån.

Nu har jag nästan precis ätit och jag och far min ska äääntligen iväg och träna! Helt underbart, det känns som att det var år och dar sedan, men nu jävlar drar vi igång för nu ska jag ner i vikt! Ha det braaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0