Sol, vind och .. städa?

Ja, det är sant. Det är jättefint väder ute, men jag behöver verkligen städa. Det ser ut som ett bombnedslag här, och jag är lite smått deprimerad över att jag inte har några kläder här hos mamma. Så jag får ha hennes tights och en lång t-shirt. Jag måste verkligen ta och köpa mig kläder när jag får pengar, vilket är aldrig :( Jag är fattig som en kossa.

Jag har precis varit på ica med mamma, och jag var på så jävla dåligt humör när vi gick dit. Men det har avtagit lite nu, så nu är jag bara på.. ganska dålig humör. Det är lite bättre, och så kan jag väl hoppas att det blir bättre när det är rent här och när jag har lyssnat på Miss Li en stund. Ba ba ba.. Good Morning, Good Mooooorning. Osv, ja ni fattar.

Som sagt, nu ska jag börja städa här. Jag behöver verkligen städa HELA rummet, bokhylla, skrivbord, golv.. Hela kittet. Men men, när det är gjort så är det bara skönt. Min mama har förövrigt pimpat mitt påskris här hemma. Mycket fint. Hejdå all partiiie people

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0