Sjuk.

Underbart, helt fantastiskt! Jag har gått och blivit sjuk, jag kan inte prata, inte svälja och knappt andas innan det gör jätteont i hela halsen. Det var knappt så att receptionisten hörde vad jag sa när jag ringde och sjukanmälde mig, hon frågade "vad heter du?" tre gånger, och jag svarade varenda gång utan att hon hörde.

Så jaha, vad ska jag göra idag? Jag som hade tänkt att träna, det går ju inte nu! Så istället ska jag dricka te och skriva psykologi hela dagen. Jag vill verkligen inte bli riktigt sjuk, jag orkar inte :( Det är mamma och mormor som har smittat mig med det här, om jag inte hade åkt dit i lördags hade det här aldrig hänt :O Men nu sitter jag här.
Anyways, hoppas ni har det bra iallafall!

Kommentarer
Postat av: Annie

Men hon i receptionen var ju otroligt döv idag. Idioten hörde inte vad jag heller sa. "Nu får du tala högre så att jag hör vad du säger" Så jag bokstaverade vartenda ord till slut. Otroligt seg, som sagt.

2009-04-20 @ 10:55:08
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0