Sista dagen.

Imorgon börjar skolan igen, så idag måste jag verkligen passa på att vara ute i det fina vädret för att sedan komma tillbaka till skolbänken. Jag har iallafall gjort klar mediekunskapen, så nu måste jag bara skriva klart mitt reportage och börja öva engelska inför nationella proven som kommer snart. 

Igår var jag och Annie ute och gick. Vi fick för oss att gå till Älghult, (ca. 1 mil) sagt och gjort, så vi gick dit och satte oss vid sjön för att sola. Jag fick iallafall lite färg, men jag vill bli lika brun som jag var i somras. Jag hittade en bild från Sävsjöfestivalen (augusti) och jävlar vad brun jag var! I'll show you. 



Oh ja, jag vet att ni älskar minen, men det är sånt ni får stå ut med. Det var sommarnatt, då är man bra crazy! Iallafall, sådär brun vill jag bli igen, gärna på hela kroppen. 
Hur som helst, vi kom inte hela vägen hem från Älghult eftersom att Annie höll på att kissa på sig, så hennes söta lilla mamma, Monica, kom och hämtade oss efter halva vägen, men vi kom nog 1.3 mil iallafall, så duktiga är vi! 
Jag ska strax försöka få henne att följa med mig ut i solen, Annie alltså, vi måste ta vara på sista dagen! Och jag har fruktansvärt ont i mina fötter sen igår, det är ju mindre kul, men det är sånt man får leva med. 

Nu märker jag att det bara blir flummit här xD Men vi ses, hörrni! 



Kommentarer
Postat av: Roza

Hej! Kul att du är intresserad av att göra det ;P



Jag publicerar faktiskt inte hela eftersom det då kan bli problem att få dem publicerade av ett riktigt förlag. Däremot finns det ett par noveller som jag redan har fått publicerade och de finns ute på webben om du vill läsa :)



kram

2009-04-13 @ 13:53:30
URL: http://stiftpennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0