Norrland - Here I come!

Okej, nu är klockan halv sex och om två och en halv timme så beger jag mig mot nya äventyr - Norrland alltså. Jag och pappa åker upp vid 20.00, och det tar ungefär 11 timmar att åka upp, så vi är framme runt 7, halv 8 imorgon på morgonen. Underbart att få träffa farfar igen - I've missed him!

Jag har varit i skolan idag. Steg upp redan vid klockan 5 eftersom att jag var hemma i Alstermo hos min lilla mamma. Bussen gick vid 06.10, och det var helt omöjligt att somna så jag satt och lyssnade på Pedwell hela vägen (som för övrigt är helt underbar, jag länkar en låt snart)
Psykologi och strax efter det så var det idrott. Idrotten spenderade jag och Annie ute, vi låg och solade i typ 1 och en halv timme, så jag är lagom röd nu! Vi lyckades också få PH att gå med på att vi skulle sitta ute på ARL:en, så då blev jag ännu lite rödare. Men det är underbart, sommaren är på väg! Får vi inte otroliga serotonin kickar utav det?

För att sammanfatta det hela. Jag är mätt (har precis smäckt i mig en halv kebabpizza), snart solbränd, glad och alldeles snart påväg mot norrland. Kan det bli bättre? Jag tror inte det! Vi ses om en vecka, typ. Ha det bäst, och hör av er för gudsskull!! SEE YOU! <3




This Is Not The End - Pedwell <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0