Fint väder och krokusar!

Äntligen är det här! Det fina vädret alltså. Jag vet inte hur många timmar jag sammanlagt har suttit ute idag, det måste bli runt 5,6 kanske, och det har ju varit helt underbart! Jag är lite röd om kinderna nu, så solen har väl tagit lite iallafall, gutt det!

Det blir ett kort inlägg, jag är ganska stressad. Jag kom hem runt kvart i sju, och sen dess har jag bara hunnit äta ungefär. Jag har vart ute och gått också, från klockan sex (direkt när jag kom hem från åseda) till halv sju, och sen hem, äta, spela piano. Det är det jag har hunnit med idag. Men jag ska packa, duscha och skriva klart examinationsuppgiften i mediekunskap. Eller kanske inte skriva klart den, men iallafall skriva lite på den. Jag måste komma ihåg att lägga den på mailen också, så att jag kan skriva hos mamma imorgon.
Jag åker nämnligen till Alstermo imorgon, och är där tills på fredag. På fredag går jag i skolan hela dagen, efter det (16.20 ungefär) kommer pappa och hämtar mig och vi kör direkt upp till Norrland! Så ni får gärna underhålla mig under natten om ni inte har något bättre för er, vi lär väl inte vara framme före 3-4 på morgonen, så ja. Jag ska upp till snön och åka på skotran!

Nej, nu måste jag ta tag i mitt och så ska jag försöka komma ihåg allting också. Det ska iallafall bli fint väder imorgon och jag och Annie ska äta på Max efter skolan, så det kommer bli perfa! See you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0