Blåsor och stress.

Exakt så går att beskriva min dag. Jag har fått äckliga blåsor på fötterna utav mina nya converse (nya och nya, typ tre veckor nu), så jag kan knappt gå! Dessutom har jag skav mellan tårna efter i fredags. Jag funderar nästan på att gå barfota nu fram tills att allting blir bättre, iallafall mina fötter.

Igår kom Annie till mig, så vi satt på McD' nere i stan en stund, tog sedan bussen hem och bara allmänt snackade skit och tog det lugnt. I morse gick vi till skolan, men Annie mådde inge bra, så hon åkte hem på matten. Så istället tillbringade jag min dag tillsammans med Carl! Vi var riktigt effektiva på matten, och på engelskan satt jag, Charlie, Helen och Nicolina och sköt pennor på varandra - mycket roligt måste jag säga!

När jag kom hem, för cirka en timme sen, så hällde jag upp diskvatten, plockade ihop all disk och diskade - det kanske vi förstod? Jag har även plockat undan lite i köket/vardagsrummet/pappas sovrum också, så nu är det ganska fint! Jag luktar lax om mina fingrar, det är ju inte lika fint. Jag ska strax klä på mig ett par strumpor och en tröja, hoppa på cykeln och cykla bort till hovshaga. Det står inte mycket på inköpslistan, det är nästan så det känns lite fjantigt.
  • Bröd
  • Filmjölk
  • Cola <3
  • Plåster
Haha, som sagt. Det är inte mycket, men det är alltid något! Jag har hallon i frysen, så senare ska jag göra smoothie också, om jag lyckas hitta nånting att mosa skiten med.
Det blir inte mycket mer än så idag. Handla, städa klart, laga mat, skriva psykologi/mediekunskap sedan är jag nog ganska slutkörd. Men det är gött ibland, det är ju inte så kul när dagarna segar förbi och allting blir likadant hela tiden. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0