Baah

Lala, ett tag sen jag skrev nu. En utav anledningarna är att jag faktiskt inte bara satt hemma vid datorn i helgen, en annan av anledningarna är att Annie kom hit i söndags och sov hos mig tills idag. Men nu är hon inte här längre, och vad gör jag då? Jo, jag sitter självklart här. Vad ska jag annars göra?

Nej, jag har varit i skolan idag, precis som igår. I lördags var jag i Nybro på cruising, i söndags var jag halva dagen i Åseda och då kom även Annie till mig.
Skolan idag var ganska okej, vi hade iallafall kul på medieproduktionen då vi håller på att bygga våra mässmontrar. Jag och Annie väntade på att färgen på vår klädhängare skulle torka och då testade vi photobot. Haha, herregud vad vi skrattade. Senare kom också Nicolina och gjorde oss sällskap.
Dagen flöt på som vanligt, jag kom hem runt halv tre, gjorde smoothie och åt knäckebröd. Jag läste förövrigt ut "så länge vi båda andas", av Stephenie Meyer ofc. Superbra bok, men nu är jag lite rastlös eftersom att jag inte har mer att läsa. Men nu funderar jag nästan på att läsa "punkindustriell hårdrockare med attityd" igen, det var ett tag sen.

Jag ska iväg och träna om någon timme. Tills dess så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, faktiskt. Jag tror att jag ska träffa Tengu, eller så spenderar jag bara tiden framför min dator. Jag har ingenting att plugga på, förutom ARL och matte men det är jag så trött på nu. Men först av allt så ska jag städa upp lite här. See you.


Jag, Annie och Nicolina på medieproduktionen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0